2011. augusztus 19., péntek

Jura Impressa F70 - Jura és Milchbehäter DeLuxe - TOP állapot

Jura Impressa F70 - Jura és Milchbehäter DeLuxe - TOP Állapot:
Én vagyok eladási itt a Jura Impressa F70 Automatikus teljes ellátás top állapotban.

Egy a közös sajnos hagyja a Kaffee-/Espressomaschine, amely mindig is szolgált számomra hűséges szolgálat, bár én is használtam őszintén szólva kevesebb, mint gondoltam, hogy az elején (vagy meggyőzni).

Én átdolgozták a gépet 2 évvel ezelőtt (az összes alkatrész helyett eredeti alkatrészek Jura), és azóta vásárolt mindig is érdekelte nagyon. Majdnem egy évig tudom teljesen tesztelni a gépet újra (sör, köszörülés, belső takarítás), és azóta a gép, hogy talán 200 kiterjed.

Ezen felül, az eredeti gép a Jura Profi Cappuccino van vele (ami általában költség 55 € extra újra), és egy megfelelő eredeti Jura Deluxe Milk konténer, beleértve a kapcsolatokat. Így, mindent meg lehet tenni közvetlenül a kávéfőző, a kávé és a latte macchiato!

Ezen kívül a gép mindig az eredeti a Jura vízszűrő óta használják ellen skála adom ingyen (körülbelül 10 liter, tartsa így még egy darabig).

A gép megtekinthető, mint a Münster / NRW, kipróbált, és remélhetőleg kerül sor. Szállítás csak vészhelyzetben, akkor kellett volna tisztázni kell külön-külön.

Mint mondtam, a gép mindig nagyon jól karbantartott (mint az egyik idézett egy 800 € olyan erős konyhai készülék), karbantartani és tisztítani reglmässig mindig illeszkednek (a fülek és speciális vízkőoldó, továbbá a víz szűrők). A betétek és a vakok minden elérhető. Csak egy kis kárt a gép: A bal oldali panel (víztest) az egyik a két zárójelben letört egy kis darab. Ez hagyja az ajtót is nyit és zár rendesen, ott is csak egy ilyen kis horgot. Fedjük le és védelem teljesen normális.

További információk erről a csodálatos gép megtalálható itt: http://www.de.jura.com/home_de_x/products_home_use/f_line/impressa_f70.htm
Ár: 429 EUR VB